HEDONE lanceert kledinglijn voor RSCW

Vanaf 3 september exclusief verkrijgbaar bij de Bijenkorf in Rotterdam.

Het Rotterdamse street-fashion label HEDONE heeft speciaal voor de Rotterdam Street Culture Week (RSCW) een limited edition kledinglijn ontwikkeld. Hiervoor heeft het team van HEDONE zich laten inspireren door de foto’s van Stacii Samidin, die als beeld zijn gebruikt in de campagne van RSCW.

Collectie

De collectie bestaat onder andere uit hoodies, t-shirts, caps en een aantal unieke masterpieces. Van 3 september tot en met 11 september, tijdens de Rotterdam Street Culture Week, is deze collectie exclusief verkrijgbaar bij de Bijenkorf in Rotterdam.

Hedone

HEDONE is een street-fashion label waar talent in wording een eerlijke kans krijgt op inkomen en succes. Ze bieden risicojongeren een alternatief product om zich op te richten en het perspectief om productiemanager, ontwerper en uiteindelijk ondernemer te worden. Daarnaast wil HEDONE mensen bewust maken van de gevolgen van recreatief drugsgebruik. De producten worden op een verantwoorde en duurzame manier gemaakt in fabrieken die zich houden aan de Fair Wear Foundation.